Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2007-09-22

Elmélkedés

Jó pár napot kihagytam. Valahogy nagyon magam alatt voltam. Aztán elővettem régi kedves könyvemet, Szepes Máriától A Vörös Oroszlánt. Először még valamikor kamaszkoromban olvastam, azóta jó pár év eltelt:-) Többszöri olvasásra még mindig tud újat mondani. Kár, hogy Szepes Mária már nincs velünk.
Valamelyik este Polcz Alaine-nel volt interjú, aki most hunyt el. Érdekes gondolatai voltak az elmúlásról, a gyász megéléséről. Olvastam már tőle valamit régebben, de nem tudtam, hogy Mészöly Miklós író özvegye volt.
Csütörtökön megjöttek Dóritól az RR-kendők. Olyan szépek! Brunyié olyan érdekes márványos színű, nagyon tetszik nekem. Suzién meg olyan kis finomak a minták, 16-os lehet. Ez az utolsó 2 mintám, amit hímeznem kell, aztán vége. Furcsa is lesz, hogy nem lesz több ilyen határidős hímzés. Már alig várom, hogy visszaérjen a kendőm - talán karácsony táján? Vagy tavaszra... mindegy, csak elkészüljön. Azt hiszem, kép lesz belőle a konyha-étkezőnkben.

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim