Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2007-09-11

Újrakezdés



Nézegetem Évinél a Kiri-mintát...ezt nekem is el kell kezdenem, minél hamarabb:-) Sajnos ilyen vékony fonalam egyáltalán nincs most, valamit vennem kell hozzá. Úgyhogy még várnom kell.
Addig is elővettem csillagjegyes hímzésemet, amely már régen elfelejtve feküdt a többi közt. Noémi lányomtól kaptam ezt a Dimensions-kitet még 2005 karácsonyán. Gyakorlatilag ez volt az első leszámolós hímzésem, nem számolva egy terítőt anyósomnak, meg egy gyerekszobai faliképet, amit még anno huszonévesen csináltam. Azóta nagy-nagy szünet volt, aztán jött ez a kit. Hogy én milyen boldog voltam ettől! Életem első kitje...s azóta az utolsó is, sajnos. Napokig csak nézegettem, gyönyörködtem benne:-) Aztán nekiláttam..., s rá kellett jönnöm, hogy a sötétkék aidára csak nappal lehet jól öltögetni. Lassan haladgattam vele, pedig már a keretet is megvettük hozzá. Aztán egyszercsak teljesen belekeveredtem, hol is tartok. Mivel nem jelöltem semmivel, a sok hasonló árnyalatban elvesztem a napocskánál. Jó időre félre is tettem.
Aztán valakinél láttam az nlc-n, hogy cérnával jelöli ki az anyagot. Nosza, én is megcsináltam gyorsan. Most újult erővel bökögetem, s remélem, hamarosan elkészül. Jó lenne, ha idén karácsonykor már megtalálná helyét a falon:-)

1 megjegyzés:

Timici írta...

annyira szép ez a kép, drukkolok, hogy karácsonykor már a falon nézegethesd!

Kész munkáim

Készülő munkáim