Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2007-10-07

Egy kis rendcsinálás








Ma rendezgettem egy kicsit a hímzős cuccaimat. Hát el kell, hogy szégyelljem magam, annyi megkezdett dologra bukkantam. Be kell vallanom, hogy 28 db hímzésem van elkezdve és várakozik arra, hogy egyszer befejezze valaki. Számba is kell vennem ezeket, eldönteni valami sorrendet köztük, mert így teljes káosz van. S akkor a kötéseimet még nem is említettem! Na mától kezdve nem kezdhetek újba! Szépen sorban mindent befejezek. Ha jól meggondolom, akkor most 10 évig semmi új? Ki lehet ezt bírni?! :-)))


De legalább elkészültem Brunyi kendőjével, végre küldhetem tovább. Ezt az anyagot nagyon szerettem varrni. Most jön Zsuzsi kendője, ez is jó kis anyag, 16-os Aida. Ez már az utolsó mintám lesz.


Tegnap a HAED SAL-t hímezgettem, a Pink Rose-omat. 3 hónapja varrogatom, hát rengeteg van még hátra belőle! Mutatom a teljes képet is, meg külön az egynapi haladást is rajta.


A héten megint nem kötöttem sajnos, pedig annyi tervem van!

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim