Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-04-03

Pici szomorúság




A napokban kicsit lelombozódtam. Most szerdán volt az iskolai kirándulásunk. Az idei évre az egyik nagy tervem az volt, hogy idén végre én is el tudjak rá menni. Most már 3. éve nem sikerült:-((( Sajnos nem mertem megkockáztatni... Ez a hirtelen időváltozás alaposan betett nekem. Nem elég az új nyavalyás reumám, most kissé felbillentem vérnyomásilag is. Talán ma már kezdem magam jobban érezni. Nagyon sajnálom, hogy nem lehettem ott a gyerekeimmel:-( Azért bizakodom, hogy jövőre már igen! Igyekszem majd mindent megtenni azért, hogy sikerüljön!

Azért íme néhány kép, hol is járt a sulink: Ganna - Mauzóleum, Döbrönte - várrom.

S csak csendben egy adalék a hazai gyógyszerfogyasztáshoz: éppen hétfőn voltam a diabetesz-kontrollon, ahol elmondtam, hogy 3 (!) napja kiugróan rossz a vérnyomásom. Erre azonnal jött egy javaslat, hogy az eddigi vérnyomáscsökkentőmet duplázzam meg. Szerencsére nem tettem... én úgy gondoltam, hogy a szinte nyárba való átmenet bolygatott meg. S jól tettem:-D Tegnap már vissza is álltak az értékeim a megszokottra. Én gyógyszert már csak csökkenteni vagyok hajlandó...

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim