Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-04-03

Egy régi ismerős:-D




Végre újra előkerült a Pink Rose-om! Már nagyon ideje volt:-DDD Jó pár hetet pihengetett a szekrényben... Aztán most, hogy elvittem a Sárkánytalira Delfikének is megmutatni, elöl is maradt, s végre bökögettem bele jó pár x-et. Most a ruháját csinálom, hát nem valami látványos a haladás, pedig több napig csak ezt csináltam. Még 1-2 évig böködhetem, s talán még mindig nem lesz felöltözve:-DDD S újra ezt csináltam a múlt szombaton végre, hiszen ez a szombati HAED-SAL:-D Talán jelentenem is kéne a blogban valamit, már ezer éve nem tettem.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szeretem, hogy ritkán írsz, de akkor jó sokat! :DDD

Szépen alakulnak a dolgaid, az egészségedre meg vigyázz!

Puszi

Dóra írta...

Továbbra is imádom a Pink Rose-odat!!! És látszik, hogy alakul!!!

Kész munkáim

Készülő munkáim