Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-11-15

Újra billentyűzetet ragadok:-)


Mostanában nagyon elhanyagoltam a blogomat, pedig lett volna mesélnivalóm éppen. Nem is tudom, mi volt velem. Többször is ideültem a géphez, hogy írok, aztán mindig elmaradt. Ma a kis topikon is írtam, hogy valahogy olyan punnyadt vagyok hetek óta. Csak úgy sodródom az eseményekkel, nem én alakítom a dolgaimat, hanem azok engem:-) Mindig arra vágytam, hogy legyen szabadidőm, annyi de annyi tervem volt az őszi szünetre is. Ez volt idáig a leghosszabb őszi szünet, s lám, milyen jól elszúrtam. Pedig már napokkal előtte tervezgettem, miket fogok elolvasni, kihímezni, megkötni, elrendezgetni a holmikat stb. Aztán majdnem egész idő alatt csak néztem ki a fejemből. Persze volt házimunka, a szokásos temetőlátogatás hazautazással stb., de mégis úgy éreztem a szünet vége felé, hogy nem csináltam semmit egész idő alatt. Még a legjobb nap volt az utolsó szombat, amikor egy délután-este végignéztem a hatrészes Büszkeség és balítéletet:-) Utána mindjárt jobb lett a kedvem is:-)

Ma elhatároztam, hogy nem mehet ez így tovább, végre írok ide is, meg mindenhová. Első lépésként felültem a szobabiciklire, s miközben tekertem, újra megnéztem a Ház a tónál című filmet. Talán negyedszer immár:-) Nagyon szeretem azokat a filmeket, amelyekben Keanu Reeves van, imádom:-) Érdekes, hogy XDóri kedvenc pasijaiból több nekem is nagyon bejön, Colin Firth, Keanu Reeves, Nicholas Cage. Bár nekem a legnagyobb kedvencem egy német színész, Uwe Bohm. Szerepelt egy-két Cobra 11-ben, ezen kívül talán még két filmjét játszották itthon a tévében. Régebben a német tévében szoktam nézni a Hárman c. krimisorozatot, abban ő volt az egyik nyomozó, Peter Lombardi. Bécsben játszik a Burgtheaterben. Nagy kár, hogy messze lakom Pesttől, mert idén vendégszerepelt nálunk, ő volt Peer Gynt, olyan szívesen megnéztem volna!

Aztán írtam végre hozzászólást a kistopikra is, s láss csodát, még képeket is sikerült felraknom! Nagyon örülök neki, mert mostanában már nagyon elkedvetlenített, hogy az irományaim rendre elrepültek az éterbe az nlc-n, s képeket egyáltalán nem engedett feltenni. Mégiscsak jó dolog, hogy párocskám kitúrt engem a rendes géptől, nekem most csak a picuri maradt. De erről sikerül a fórumozás, hurrá:-)

Most megpróbálom összeszedni a dolgaimat, miről is akarok írni. Volt osztálytalálkozó, meginvitáltak gyermekkori emlékezésre, valamiket alkotgattam is...

1 megjegyzés:

helen írta...

Keanu bácsi volt a nagy kedvencem gimiben :D Senki másnak nem tetszett az osztályban, de én odavoltam érte. Sokáig szimpatikus volt, aztán láttam egy riportot vele, amit a mátrix forgatása alatt készült - azóta nem bírom... Hogy is mondjam? nem egy IQ bajnok :S Mikor nem volt előre megírt szövege, kb. olyan mondatai voltak, mint egy japán mesén felnőtt 12 évesnek... :(

Kész munkáim

Készülő munkáim