Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-02-10

Februári házikó





Elkészültem ma a februári házikóval! Sőt, olyan jól haladtam, hogy le se álltam, s párat bökögettem már a márciusba is. Egész megszerettem ezt a mintát, szabályosan pihentet, amikor varrom. Nem kell úgy figyelni, mint a nagy képeimnél, amelyek sok-sok hasonló árnyalatból állnak, s kiesik a szemem néha, amikor egész este a mintát lesem. Ráadásul vannak egymás melletti színek hasonló szimbólummal, na azokat nem szeretem. Pl. a Cédrusban fekete kör váltakozva fekete hatszöggel:-( Az majdnem megkülönböztethetetlen, csak nappali fényben lehet kivarrni.

S ha már lefotóztam a házikókat, a segítőim se maradhattak ki:-) Pinky és Pelyheske.

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim