Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2008-02-02

Aktuális hímzéseim





Úgy döntöttem, most szépen sorban fogom csinálni a hímzést, amit előveszek, azt igyekszem befejezni is. Most Csontváry Magányos cédrusát vettem elő a szekrényből, már két hete bökögetem. Persze lassan halad, mert többnyire este-éjjel hímzem. Most már látszik belőle valami.

Közben folytatom a Casa Miát is, most tartok a júniusnál. Remélem, idén már elkészülök majd vele.

Éviékhez a Maryse-SAL-ba is beneveztem, de még mindig hiányzik pár x a januári házikóból. Most február 2. van már, bele kell húznom, hogy ne maradjak le vele.

2 megjegyzés:

Christine írta...

Annyira tetszik a Casa Mia naptárad... Én is tervbe vettem, már az anyag is megvan hozzá - de már most késésben vagyok magamhoz képest - havonta akartam hímezni...:S
Te mit készítesz belőle?

Soleil írta...

Köszönöm szépen:-) Én terítőt csinálok belőle. Eredetileg a karácsonyi asztalra szántam. De hiszen még annyi karácsony van hátra:-) Nagyon jó hímezni, szeretem a multicolor fonalat. Ha pihenni akarok, akkor hímzem, nem kell nézni a sokféle jelet.

Kész munkáim

Készülő munkáim