Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2007-10-26

Rég nem voltam


Teljesen be vagyok havazva, mostanában nagyon benyelt a suli. Úgy érzem, semmire nincs időm, nem tudom utolérni magam. Alig bökögettem valamit az elmúlt napokban:-( Holnap még jön egy szombati péntek, 6 óra, aztán pihi! De jó lesz!

Azért Suzi kendőjével elkészültem tegnap, ma már viszi a posta. Ha időben odaér Hubbubhoz, akkor mehet ez is a belga lányokhoz. Olyan furcsa, hogy véget ért az RR, valahogy olyan hiányérzetem van tőle. Most nincs semmi olyan, amit soron kívül, időre kellene meghímezni. Igaz, a nyakunkon a karácsony, de most úgy érzem, semmivel sem készülök el addigra. Van egy pár kisebb dolog is, csak be kellene fejezni... De itt a Kiri-kendő, s a többi befejezetlen dolog. Először is be kell fejeznem Károly-napra a pulóvert Karesznak, lassan már egy éve kötöm. Röhej, de már csak kb. 10 centi van hátra az egyik ujjából, s kész lesz. De csak áll az is.

Lehet, hogy alkotói válságba kerültem?! Vagy csak a bőség zavarában nem tudom, hogy mihez kezdjek?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ne aggódj, én is így vagyok mostanában. Mindenem csak áll, egyikhez sincs igazán kedvem. De szerintem csak a borongós idő teszi....Várom a kiri kendődet, én is be akarom fejezni az enyémet, még az idén.:))))

Soleil írta...

Azért kicsit vigasztal, hogy más is van így, mint én. A Kirit még nem vettem elő, de legalább bökögettem a HAED-emet a hétvégén. Láttam a blogodban, te is elkezdtél egy másikat is. Az is nagyon tetszik!

Kész munkáim

Készülő munkáim