Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2010-08-05

Tényleg használt...



a gyógyvíz, még mindig egész jól vagyok mozgásilag:-DDD Nagyon-nagyon örülök! Most egész vígan kötögethetek már.

Ma végig is böngészgettem az idei fotókat, mit is csináltam, amit még nem mutattam. Egész sok dolog összegyűlt! Idáig válogattam, most kezdhetem az alakítgatást, hogy majd a blogba is feltegyem ezeket. Hát... végignézve az idei termést, jószerivel csak kötöttem. Alig találtam hímzésből fázisfotót, s az is szinte mind RR-hímzés. De azért majd mutatom sorban:-D

Akkor először is kezdem azzal, amit most kötök. Most csak egy kis ízelítő belőle... Remélem, pár nap múlva már mutatom készen is.

5 megjegyzés:

Vera írta...

Ez nagyon jó kis minta. Anno én is kötöttem ilyet, és ha jól látom lila, az enyém is az volt. Ugye jó volt kötni? nagyon szép, majd nézem a többit is....

Soleil írta...

Vera, nagyon jó volt kötni, főleg, hogy végre szabadabban mozognak az ujjaim:-) Már nagyon hiányzott a kötés!
A színével egy kicsit csal a fotó, inkább rózsaszínes, halvány mályvás. Igyekszem most sorban megmutatni a képeket...

Vera írta...

Ha publikus, mi van a kezeddel. A többi is nagyon szép. Ma én is odaadtam a percy kendőt ajándékba. Örült akinek szántam..

Soleil írta...

Vera, köszönöm! Néztem ám én is a Percydet a blogodon, nagyon szép! Nekem is tervben van már egy ideje.
A kezem... igazán még én sem tudom, mi van vele. Valami reumás dolog lehet. Vándorló fájdalmak voltak-vannak minden ízületemben, az ujjaim meg nagyon bedagadtak, meg nem akartak mozogni. Most valamivel jobb. Orvos nélkül szeretnék kijönni a dologból, mert gyógyszerem már van így is elég.

Vera írta...

Hm..Hasonlo cipőbe járok, csak nekem a nyak és a válltol indul lefele, ujjaim nem dagadnak be. Takarékon kötök, jó pár évet kihagytam a kötésből. Mikor nem mozgott az ujjam origáimmal gyogyitottam magam, hogy beinduljon az ujjam, Kanalat sem tudtam fogni

Kész munkáim

Készülő munkáim