Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2010-03-04

Újra itt

Már megint hosszabb időre elnémult a blogom. Kissé elvesztem mostanában a munka bugyraiban:-D A suli nagyon lefárasztott az utóbbi időszakban, ráadásul a tanórákat mindenféle továbbképzésekkel színesítik... Most már a harmadik hétvégém fog ilyesmivel eltelni. Csütörtök - péntek - szombat. Szuper érzés 5-6 pihentető tanítási óra után még estig együtt ülni ismeretlen tanárkollégákkal, s mindenféle kooperatív módszerekkel ügyeskedni, agyat törni, prezentálni stb. S mindezt még szombaton is, a terv szerint reggeltől estig. Még tetszene is a dolog, ha nem fáradtan, lestrapált aggyal kellene csinálni...
Itt a blogban meg nagy lemaradásban vagyok mindennel. Nem írtam a díjról, amit kedves blogtársaktól kaptam, már rég nem mutattam hímzést, kötést. Akkor most kezdem is két RR-rel:-)

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim