Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2010-03-04

Gyógynövényes RR - CarolAnna kendője








Ezzel az RR-rel is csúsztam most:-( Eléggé zavart, hogy két részletben lehetett nézni a mintát, éppen félbevágva a bergamottot, így sokkal lassabban ment a hímzés, mint máskor szokott. Az anyag jó volt pedig, szerettem hímezni rá. A képeken nem igazán látszik, de érdekes halványzöldes márványos színe van, nagyon jól néz ki. A franciacsomók most is játszottak velem egy kicsit, de aztán csak kifogtam rajtuk:-D

Most bele kell húznom, jön Miának a kamilla, még egy hetem van rá. Szombaton gyorsan letudom a továbbképzést, s már bököm is bele a tűmet este!

4 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Örülök Évi, hogy hallok felőled.
Szépek az RR.-ek ...
a továbbképzésnek meg egyszer vége lesz úgyis... puszillak:Kata

Dóra írta...

Majd belehúzol, ha meg úgy hozza a helyzet!
Megjött az értesítés, hogy érkezett tőled valami:-DD Hétfőn csattogok érte a postára. Vége-hossza nincs az RR-eknek.

Soleil írta...

Kata, neked lett igazad: a továbbképzésnek sikeresen vége lett:-D Én is örülök, hogy hallok rólad! A blogodban láttam, hogy halmozod te is a "dobozokat":-( Kitartást és jobbulást kívánok neked.
Dóri, már kezdek belehúzni:-D Szorgosan böködöm Mia kendőjét. A kamillát olyan jó hímezni!

Névtelen írta...

olvassa el az egesz blog, nagyon jo

Kész munkáim

Készülő munkáim