Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-12-20

Sárkány-RR








Itt nem mutattam még a gyógynövényes RR első növénykéjét sem, amit ZDora kendőjére készítettem. Jó volt hímezni az anyagra, hasonló, mint az MP-kép anyaga. A sok franciacsomóval azért megküzdöttem:-D Mindig át akartak bújni a másik oldalra, de talán nem lett olyan ronda a végeredmény.

Remélem, a két ünnep között majd lesz elég időm a kannás meg a gyógynövényes RR következő kendőjére is, már itt várakoznak a sorukra:-D

2 megjegyzés:

Dora írta...

Hu, a franciacsomókkal én is megszenvedtem, nem is tudom, hogy hogy lehet igazán ügyesen csinálni vászonra.

Judit írta...

olyan jo ez a minta - csak kicsit irigy! ;) :)

Kész munkáim

Készülő munkáim