Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-09-22

Végre indulhat a kendőm:-D





Kaptam pár nap haladékot Klaudiától, s ezért még rá tudtam hímezni a kendőmre a teljes feliratsort:-D Már csak a nyuszi maradt hiányos, meg a sarkok mintái hiányoznak. A kontúrból nem is akartam rátenni semmit sem, mert úgyis még ráhímeznek a lányok, azt jobb lesz a végén befejezni, amikor majd hazaér a kendőm. Végre már a nagy lebernyeg is megszűnt:-D Levágtam, beszegtem,megírtam a füzetet, borítékoltam, s holnap indul a postára. Én meg nagy izgalommal várom ZDóráét:-D

1 megjegyzés:

jutka írta...

Már régóta le van fűzve ez a minta az "egyszer még ezt is levarrom" dossziémba. Nem is tudom miért halogatom. Kíváncsian várom a végeredményt.

Kész munkáim

Készülő munkáim