Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-09-12

Restanciák

Lassan már szeptember közepe van, s teljes lemaradásban vagyok... mindennel, amivel csak lehet. Valahogy semmire nincs időm, amire szeretném, hogy legyen. Azt hiszem, eluralkodott rajtam a káosz. Itthon is, a suliban is. Ez az évkezdés most valahogy megviselt. Ide-oda kapkodok a tennivalóimmal, nem találom semmimet. Idén jobban idegesít az is, hogy a gyerekektől is olyan nyögvenyelős mindennek a beszedése, pénzek, bizonyítványok, dolgozatfüzetek... s idén még nekünk kellett a tankönyveket is kiosztani, pénzt beszedni. Már két hét telt el, s még minden olyan zűrzavaros. Jó lenne már rendbe szedni ezeket a dolgokat, s csak a tanításra koncentrálni...

Így aztán a bloggal is elmaradtam, esténként csak néztem ki a fejemből, max. egy kis hímzést tudtam ráerőszakolni magamra - azt is azért, mert szorít a határidő:-D

Akkor először is a játékfelkéréseknek teszek eleget végre. Már jó régen hívott Jutka játszani, két dologra is:-D

Az egyik a könyves játék, a 161. oldal 5. mondata. Ha már így elhanyagoltam eddig, akkor most mindjárt 3 könyvet is beírok:-D

1. Virginia Wolf: Mrs. Dalloway

"Ez a boldogság, gondolta, ez az!"

Ennek a könyvnek most másodszor futok neki. Annyira akartam olvasni Virginia Wolfot, talán Az órák hatására, s ezt tavaly megvettem. Aztán vagy 50 oldal után félretettem, s azóta is úgy maradt. Most megpróbálom végigolvasni.

2. Maeve Haran: Liebling, vergiss die Socken nicht!

"Grelles, gnadenloses Licht ergoss sich in den Raum."

Magyarul A nemek háborúja címen jelent meg. Az az érdekes, hogy éppen a 161. oldalon tartottam tegnap este:-D

3. Lawrence Block: Bérgyilkos mindörökké

Ezt most vittem vissza a könyvtárba, de be kell írnom, mert nagyon tetszik az a bizonyos mondat:-DDD

"Ó!"

1 megjegyzés:

Jutka írta...

"Ó!"
Már el is feledkeztem erről a játékról.

Kész munkáim

Készülő munkáim