Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-05-04

Lemaradásban

Már megint jól elhanyagoltam a blogomat:-( Ha az ember nem figyel oda, csak úgy egyszerűen elrepülnek a napok, s egy idő után teljesen követhetetlen, hogy miről is akartam írni. Lassan kell csinálnom egy blogot, ahol csak feljegyezném egy-két szóban, ami épp az eszemben van, s aztán később rendesen ki tudnám fejteni a mondandómat:-D

Lássuk csak: az elmúlt hetekben volt mindenféle... A tavaszi szünetben még döglődtem egyet jó kis lázzal, aztán szerencsére végre elindultunk kirándulgatni. Minden hétvégén voltunk valahol:-D Szörnyű, hogy május 4. van, majdnem elment az év fele, s csak most kezdtünk kimozdulni. Ez a reuma visszavetett mindenben...

Aztán voltak szép virágaim a kertben, sok már el is virágzott, mire mutogattam volna egyáltalán... S az április 4-én született új macsik is elődöcögtek 3 napja a dobozukból, s most nagy felfedező utakat tesznek a garázsban. Aztán meg kimerülten pihegnek újból a dobozban:-D

Aztán Christinétől is kaptam felkérést, hogy írjak a könyvemlékeimről... S ne is említsem még azt a sok dolgot, aminek már januártól nem tettem eleget. Bocsánat mindenkitől, ahol megszakítottam a válaszok sorát, de így alakult. Most megpróbálom magam valahogy utolérni:-D Mivel is kezdjem? Talán először a kirándulások jöjjenek...

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim