Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------

2009-05-29

Egy csodálatos hétvége

Az elmúlt hétvégét Zircen töltöttük Karesszal az ajándék wellness-hétvégén:-D Nagyon szuper helyen voltunk, a zirci Szarvaskút Hotelben. A szálloda a Bakonyban van, az erdő mellett, nyugodt, csendes környezetben, nagyon tetszett!

Pénteken indultunk - szerencsére csak 2 órám volt aznap:-D A fárasztó 9/B-s matek után már készülődtünk is a pihenésre:-D Délután 2-kor foglaltuk el a szobánkat, s már indultunk is körülnézni. Nagyot sétáltunk a környéken, s aztán már mentünk is úszni!!! Szerencsére nem sokan szeretik a hideg vizet, s a három nap alatt szinte alig volt valaki rajtam kívül a medencében:-D Végre úszhattam megint! 200-szor úsztam át a medencét. Kár, hogy itt nálunk nem lehet úszni. Anyut nagyon irigylem, hetente kétszer tud menni úszni, télen-nyáron egyaránt. Ha tehetném, lenne medencém, s minden nap úsznék egy nagyot - akkor talán az úszógumimból is kopna valamennyi:-DDD

Este nagyot billiárdoztunk. Jó béna voltam először, de aztán egy párszor én is nyertem:-D

Szombaton sétáltunk egy kicsit az erdőben, de aztán a nagy sár miatt visszafordultunk - péntek este volt egy zuhé... Inkább bementünk Zircre, s az arborétumban sétálgattunk vagy 3 órán keresztül. Már jó régen voltunk itt, kigyönyörködtük magunkat a szép növényekben. Erről majd még írok külön bejegyzést is. Szombat lévén a kert tele volt menyasszonyokkal - úgy látszik, a környékbeliek szívesen fotózkodnak itt az esküvőjükön:-D

Délután megint bevettük magunkat a wellness-részlegbe:-D Voltunk masszázson, úsztunk, volt jacuzzi, szauna...

Vasárnap is még délig az usziban voltunk, s csak utána indultunk haza.

Nagyon-nagyon jó volt! A kaja is nagyon ízlett, a reggeli és a vacsora is svédasztalos volt, alig győztük végigkóstolni a finomságokat!

Csak egyet sajnálok: most lehet, hogy újabb 50 évet kell várnom egy ilyen kényeztető hétvégére:-DDD

Dora írta...

Nagyon jól hangzik! Hátha kapsz még ilyet, mondjuk az 55-re ;) Ki tudja :)
Az tényleg olyan jó lenne, ha az embernek lennek közel uszoda. Sajnos nekünk sincs.