Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-03-17

Újabb szerzemények:-D





Hétvégén bementünk Győrbe, hogy megvegyem végre a hiányzó fonalakat a Sárkány-SAL-hoz meg a Pink Rose-omhoz - hú, de régen vettem elő! Már régen nem lehet szombati SAL-nak nevezni, annyi szombat kimaradt már:-( Sajnos, a többiek is nagyon elmaradtak a közös mutogatással a HAED-blogunkon, tisztelet a kivételnek! Jó lenne bökögetni a rózsás nőcimet... Csak ne lenne annyi egyéb hímezni-, kötnivaló... vagy időből kellene több (na meg fájós ujjakból kevesebb).

A lényeg, hogy Győrben nem változott a választék:-((( Most, hogy végre tartottak Venust is, közölték, hogy már csak kifutó darabok vannak, mert megszűnik a fonal. (?!) Ezért nem is kaptam meg mindet, amit kerestem. Kárpótlásul Mosonmagyaróvár felé jöttünk haza, így bementünk az Aldiba. Onnan velem akart jönni ez a néhány fonal:-DDD 40 deka kék tiszta pamut, meg 20 deka zöldes színátmenetes zoknikötő fonal. Persze tele vagyok itthon is fonallal, meg azt mondtam, hogy egy darabig semmi... de.... Hát igen, ezek nagyon kellettek nekem:-DDD

A Lidlben meg vettem én is egy hímezhető konyharuhát. Tulajdonképpen csak a ráma miatt vettem meg, hátha beválik a többi hímzéshez is. A készlet elég trükkös: elöl a dobozon  xszemekkel kihímzett képet mutogatnak, aztán meg hátul ábrákkal részletes leírás van... száröltésről és laposhímzésről:-D Majd egyszer megcsinálom, ha sok időm lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim