Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2009-03-23

Sárkánytali 4. Budapest




Én már megint fáziskéséssel érkezem:-DDD Most mentségem is van azért: csak tegnap késő este érkeztem haza Pestről, most tudok csak írni:-D Közben azért elolvastam a többi beszámolót... Van, ami kicsit furára sikeredett, van, amit nem értettem, most meg már van, amit igen... Na, itt van az én verzióm:

Elérkezett végre a várva várt szombat, március 21. Elvileg, de csak nagyon elvileg a tavasz első napja:-D Régen volt ilyen hideg, épp csak hó nem esett, bár Sopronban még az is volt. XDórihoz voltunk hivatalosak, a Delfikével együtt már hétfejűre :-DDD növekedett Sárkánytársaságunk 4. összejövetelére.

Tudtam, hogy Klaudia már 9 után beér a Keletibe, Delfike meg majd negyed 11-kor ér be a busszal, ezért úgy gondoltam, kb. fél 11-re lenne jó odaérnem. Így is történt, 9-kor indultunk, s a pályán szépen simán oda is értünk Dóráék monstrumházához. Jó hosszú ház:-DDD Még a liftből kilépve is jó sokat kellett menni, hogy odaérjek az ajtajukhoz. Még jó, hogy jó irányban indultam, mert ha nem... kereshettek volna egy darabig a ház útvesztőiben. Elvesztem volna, mint Alice Csodaországban - még szerencse, hogy hoztam magammal Nyulat - ha fehéret nem is, szürkét igen:-DDD

XDóri kicsit ideges volt, hogy megcsúszott az ebéddel, mert a fiúk későn indultak el. Persze egyáltalán nem volt ám későn az ebéd, éppen időben volt az... A házigazda(sszony) érzi mindig úgy, hogy nincs kész a dolgokkal, aztán pedig dehogynem:-D Miközben Dóri tett-vett a konyhában, kicsit körül is néztem náluk. Ahhoz képest, hogy kicsi lakásról volt szó, nagyon tetszett, ahogy berendezkedtek - s őszintén szólva, a mi első lakásunk a két gyerekkel ennél azért kisebb volt. Nagyon jó a lakás beosztása, hogy a gyerekeknek ott vannak a kisszobák, a nappaliban meg ott a konyha is, s főzés közben is szemmel lehet tartani a fiúkat. Nagyon otthonos és barátságos a lakás.

Közben ugye megint történt egy kis kavarodás a többiekkel, akárcsak a Dunakeszi talinál:-D Azért végül is mindenki megérkezett, megint Anita lett a fuvaros, s így Dorottya s Delfike némi autótologatás után szintén befutottak. Remélem, azóta az autó sorsa sikersen elrendeződött...

Jó volt megint látni a lányokat, nagyon örültem nektek megint! S jó volt megismerni élőben Delfikét is, akivel már jó régóta kommunikáltunk virtuálisan. Csak a tengeres képedet hiányoltuk mindannyian, de nagyon!

Aztán XDóritól fini ebédet kaptunk, nekem nagyon bejött! Imádom az ilyen minestrone jellegű leveseket, sajttal - nagyon ízlett! Én abszolút nem vagyok egy leveses, de ilyen jöhet bármikor. Én is szívesen leírom a receptjét, ha valahova felteszed, Dóri. Aztán sült csirke volt krumplipürével - igazival! -  azt is imádom, csemege ubival. Dóra szerint annyit ettünk, mint egy egér, pedig nem is:-D Én legalább 2-szer annyit ettem, mint amennyit itthon szoktam.

Voltak még sütik, rágcsálnivalók, jó volt Dorottya meggyese - ronda, de finom:-DDD Anita zabpelyhese is ízlett nagyon - Anita, köszi a receptet! Brigi lányomnak az ilyen zabpelyhesek a gyengéi, úgyhogy meg kell csinálnom!

Szerintem kicsit megkéstünk az ajándékátadással - Tilda-könyveket vittünk közösen XDórinak, talán ezt ebéd előtt kellett volna még odaadni... A nagy kavarodásban eltolódott a dolog... Én vittem egy kis Bent Creek képecskét is Dórinak - ha már Sándor, József, (Klaudia) s Benedek nem hoztak a zsákjukban meleget, talán ez a kis hímzés (A tavasz jelei) majd meghozza:-D

Aztán mutogattunk... Bár mindenki azt mondta, hogy most szinte semmit sem csinált a 2 hónap alatt, azért mégis kerültek elő új dolgok is. Az én albumomban lehet látni az összes művet, ha igaz, akkor sikerült mindet lefotóznom - az enyémekről meg lopiztam Klaudiától és Anitától:-D Köszönöm nektek!

Most legjobban nekem ezek tetszettek: Draconiss-Dóri sellője, XDóri Pixie-je és a Mirái, s a bordó horgolása,  Anita tavaszi bannere, Klaudia teása meg a Samantha, Delfike afrikai táncosa - s remélem, legközelebb a tengerest, a buborékost s a Powellt is láthatjuk! -, Hubbub-Dóri afrikai nőcije és a faszoknya. Na meg persze a szívecske, amit Klaudia alkotott Dorottya miniatűr hímzéséből:-D El ne felejtsem, kaptam ám ajándékot Dorottyától - kötőtű méretező lapocskát! Köszönöm, ennek majd jó hasznát veszem a körkötőtűknél!

Amit közben kifelejtettem, most pótolom utólag: Szemem, szám elámult, amikor megláttam Dóra készleteit! Valami csoda számomra mindegyik! Én még boltban sem láttam ilyeneket, nemhogy így ennyi szépséget kéz- s szemközelben! Gyönyörű szép mindegyik, s sok-sok szerelemkép is van köztük:-D Gésák, erdőtündér, Lanarte kertes... Ezekkel a szépségekkel ellennék egy darabig:-D S még ott van köztük a Leány gyöngy fülbevalóval - nagyon szép lesz! Hajrá, Dóri, már alig várjuk, hogy készen is láthassuk:-D Ma a könyvesboltban megvettem egy idei naptárat - csak mert ez a festmény néz ránk az elején:-D Március végén már érdemes... 1500 helyett 200 Ft-ért osztogatták:-D

Anita írta, hogy más volt a hangulat, mint az előző találkozókon. Más... valami más volt tényleg. Nem volt olyan pergő a beszélgetés, vagy inkább úgy mondanám, nem mindig volt olyan pergő. Én Dórát fáradtnak láttam, HubbubDóri szerintem még elég beteg volt, szegény szinte végig köhögött... Anita meg alig beszélt most, bár lehet, hogy a kicsit szabálytalan autózás fárasztotta le:-D Delfikének meg egy úgy-ahogy összeszokott társaságba kellett beilleszkedni, először az sem könnyű feladat:-D Klaudia hozta a formáját, s Dorottya... kicsit többet beszélt, mint szokott... S a szokott sem volt kevés:-DDD S én... őszintén szólva sokat kínlódok a reumával... Most hétvégén is betett nekem alaposan, de azért elvoltam valahogy. Szerintem vegyük úgy, hogy most a tavaszi fáradtság is ott volt velünk a találkozón... A következőre már nem jöhet, igaz, Anita? Addigra majd mind a topon leszünk megint:-D

Nem írtam még a Sárkány-SAL-ról... Érdekes volt egymás után látni a tündérkéket:-DDD Mind más és más! Szépk lesznek! Dorottyáé már kész... naná, hogy a Fősárkánynak kell példát mutatnia nekünk, nem? Hubbubé is elég jól haladt, Anitáé is, mi többiek még a végén kullogunk:-D A következő talin már érdemes lesz egymás mellett lefotózni mind a hatot... hetet(?) Delfike, mit szólsz hozzá, beleböksz te is?

A lényeg: én nagyon jól éreztem magam veletek megint:-D XDóri, még egyszer köszönöm a kedves vendéglátást!

Az összes képet itt nézhetitek meg.

10 megjegyzés:

Delfike írta...

Örülök,hogy szerencsésen hazaértetek és sikerült megírni az élménybeszámolót,de az utolsó, renitensként én leszek. :)
Hát nem maradhatok ki én sem. :)
Dorottyával már megvettem az anyagot,Klaudia ma már át is küldte a mintát,most már csak idő és főleg zsozso kérdése,hogy mikor tudom elkezdeni,de mint 7.fej :-D talán nem lesz gond ha 7.-ként fejezem majd be.

Dora írta...

Évi, jó volt a te beszámolód is :) Jó kis részletes volt! :)
Én még mindig nem vagyok valami toppon, a fülem úgyanúgy fáj szinte, köhögés sem nagyon akar javulni... lassan már 2 hete benne vagyok... tiszta gáz.

nöné írta...

Hű, Évi nagyon szuper kötött modelleket találtál. Csak csorgatom a nyálamat, úgy elképzeltem bennük a Lányomat meg némelyikben az én habtestemet is:o))

Anita írta...

Remélem, májusra tényleg mindenki jobb formában lesz, várlak titeket! :-) Reményeim szerint lehetünk egy kicsit majd a kertben is, de ezt az időjárás eldönti majd. Hátha sikerülne összehozni a sütögetős kerti partit.

Jó, hogy ilyen hosszan írtál, tetszett. :-) A sütisütést eredményét is várom ám majd!

Dorottya írta...

Most én fogom utólsonak megírni a Sárkánytali igaz történetét.....
Ha én nem beszélek akkor síri csend lett volna soxor.... én legalábbis úgy éreztem.... :-(

Soleil írta...

Delfike, örülök, hogy velünk voltál:-DDD Sárkány-SAL-lal hajrá!
Dóri, jobbulást!
Anita, hamarosan kipróbálom, talán már hétvégén:-D
Dorottya, hát igen... De közben kicsit már megvilágosodtam...
Gyöngyi, köszönöm, van ám rengeteg... Ha esetleg érdekelne téged is... A lányomnak tettem fel pár képet a netre, ebből választott, hogy melyiket szeretné magának. Csak nagyon lassan készülök velük, nem kéne ezer dolgot csinálnom:-D

Dóra írta...

Évi! Tök jók a képeid! Hú, szinte szégyenlem magam a sok készletem miatt;)

Soleil írta...

Dóri, inkább légy büszke rájuk, hogy milyen szépek! Szó se róla, jól bespájzoltál belőlük:-DDD

Dorottya írta...

Dóri... hát én inkább örülnék, ha ennyi készletem lenne.... ;-DDDD

Gabella írta...

Szia Soleil! Írtad múltkor, hogy esetleg érdekelnek a kötőtűim! Ha még mindig, küldd el az e-mail címed, és küldök árlistát! dbgabella kukac gmail pont com

Kész munkáim

Készülő munkáim