Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2013-11-18

Babaköszöntő

S íme, itt van az elkezdett hímzésem, Elzi babaköszöntője lesz. Tegnap kezdtem, ma sajnos nem volt időm, de azért 3 szálat sikerült belebökni. Jó lenne, ha minden nap tudnék hímezni. Annyi megkezdett munka várja a befejezést!
Még semmi sem látszik belőle, de azért kiváncsi vagyok, van-e tippetek, melyik mintát hímzem.



3 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Szia! Rég hallottam rólad:) Gratulálok az unokáidhoz aranyosak nagyon.

Kifogtad te is akárcsak én...
A pikkelysömörre talán holttengeri só rémlik.

A hímzésedről lövésem sincs ennyiből, hogy melyik:-(
Puszi:Kata

xJuDesign írta...

Nagyon örülök Neked Évi:) Sajna tippemmég nekem sincs, de mutogasd a haladást, és igyekszem kitalálni, melyik mintán ügyködsz :))))
Puszillak

Soleil írta...

Kata, örülök, hogy jöttél:-)Köszönöm az unokáim nevében is a gratulációt. Próbálgatom a kencéket, krémeket, most talán egy holt tengeri sós úgy tűnik, jót tesz. Tudom, gyógyíthatatlan a nyavalya, de azért én bizakodom. A sokízületi gyuszira is azt mondták, aztán az meg eltűnt:-)

Jucus, mindjárt mutatom a haladást, hátha rájössz:-)

Kész munkáim

Készülő munkáim