Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2011-08-05

Egy újabb MUK




Ancsa néhány hete meghívott engem is a Rose Quaker SAL-ba. Egy kedves meghívásnak nem lehet nemet mondani, na meg a minta is tetszik nagyon:-) Így aztán addig-addig nézegettem a mintát, míg azon kaptam magam, hogy már el is kezdtem - pedig ugye azt mondtam magamnak, hogy idén csak befejezés jöhet szóba... Túl sokat nem haladtam vele - elég kevés az olyan nap, amikor tudok hímezni, de azért bökögettem már bele valamennyit.

Fehér Hubert vászonra hímzem, ami 32-es, az eredeti színekkel. Jó hímezni, pihentető, hogy egyszerre csak egy színnel kell haladni.

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim