Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2011-06-01

Azért valami készül(get)









Bár látszólag most nyáron is téli álmot alszik még a blogom, de azért néhány dolgon ügyködtem ám eddig is. Csak a lustaságomat nehéz legyűrni, hogy a blogba is írjak:-)

Szemezgettem a fotóim között, mutatok egy pár dolgot, ami az elmúlt hetekben készülgetett. Most csak így ömlesztve, aztán majd egyenként is bemutatom, mit is csináltam. Leginkább kötögettem, mert a hímzést még mindig nem nagyon akarják a kezeim. Nem tudom rendesen megfogni a pici hímzőtűt:-((( Szégyen, de az RR-kendőkön is még mindig van egy kis tennivaló, pdig araszolgattam rajtuk. Klaudia gyógynövényeséről már csak a francia csomók hiányoznak, XDóri, VekeÁgi is már biztosan szeretnék végre kézhez kapni a kendőjüket - igyekszem.

6 megjegyzés:

Magdi írta...

Látom, a nagy meleg sem veszi el a kedved a kötögetéstől! A zöldes színű xszemes mi lesz ha nagy lesz?

Dóra írta...

RR kendők! Én is épp azokkal kínlódom. Valahogy már semmi kedvem sincs hozzájuk... De hamarosan készen leszek és utána szépen elfelejtem. Szóval ráér az én kendőm, mert még két kannát kéne pótolnom rá, és valahogy nem nagyon érzek késztetést arra, hogy tűt cérnát ragadjak hozzá:-DD

Szépek a kötéseid!
Éljenek az életjelek! Várom a következő, vagyis a júliusi bejegyzést:-DD

Kriszti írta...

Szia Évi!
Nagyon szépeket kötöttél, kötsz!! Remélem, javul a kezed, a tűk biztos hiányolnak!:-D Sajnos, a múltkori talin nem igazán tudtunk beszélgetni, majd júliusban pótoljuk már be, jó?
Puszi

Soleil írta...

Magdi, legtöbbször reggel 6-kor kötök, még suli előtt, ilyenkor még nincs meleg szerencsére (na meg így indítom be az ujjaimat), de jó lenne többet hímezni. A zöld x-szemes még titok:-) Ha már látványosabb lesz, majd mutatom újból.

Dóri, most már csak azért is írok majd még júniusban is:-DDD Azért jó lenne már túllenni az RR-eken. Igaz, még az én kannásom sincs itthon - tulajdonképpen azt sem tudom, merre jár. Majd egyszercsak megérkezik:-) Nekem még a gyógynövényesen is be kell fejezni a keretet, jó lenne nyáron elkészülni vele.

Kriszti, igen, én is hiányoltam a talin a beszélgetést:-) Nagy volt a zaj a rendezvény miatt, meg messze ültünk, épp hogy a közelebb ülőkkel tudtunk dumálni. De majd legközelebb! Azt írtad, július? Elírtad, vagy a jövő szombaton nem leszel?

lujza62 írta...

Évi látom azért sok minden készül és készült.fele ennyire lennék tevékeny mint te:))vigyázz magadra.

Dora írta...

Na csak vannak itt dolgok :) szépek :)
Én is akartam kérdezni mi a zöldes x-szemes, de akkor az még titok...

Kész munkáim

Készülő munkáim