Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2010-06-26

Újra itt

Hát jó régen jelentkeztem utoljára... Legutóbb az új fényképezőgépemet mutattam - most néztem meg, eddig 527 db fotót csináltam vele. Hú, hiszen ez már nem is új:-D Igen, több mint 2 hónap elment megint úgy, hogy itt nem jelentkeztem. Sőt, szinte sehol sem. Mindig csak olvasgatok. Blogokat, híreket, fórumokat, mindenféle bejegyzéseket. Mióta a Readerben bejelöltem pár dolgot, azóta nincs megállás. Bekapcsolom a gépet, benézek oda, s kész, vége is van az értelmes tevékenységemnek:-D Egyik oldalról megyek a másikra, onnan tovább, tovább, s elfogy az idő. Nem írok a blogomba, nem írom meg a tervezett emaileket, s ráadásul nem kötök, nem hímzek.

Persze ennek egyéb oka is volt. Valahogy a kezem nem akarja idén a kézműves dolgokat, van úgy, hogy hosszú időre cserben hagyott. Ez külön jó volt most a bizik meg a statisztikák írásakor így év végén, de azért sikeresen megbirkóztam velük. Még adok magamnak 2 hetet, aztán ha így marad a dolog, akkor megnézetem, mi ez. Addig is koncentrálok arra, hogy úgyis elmúlik:-D

A kedvem sincs mostanában a topon. A munkahelyemen ez az év nagyon rossz szájízt hagy maga után... Nem szívesen gondolok vissza bizonyos történésekre... Gondolom, mindenki tapasztalt már igazságtalan dolgokat - amikor valamiért felelősségre vonnak, te meg köpni-nyelni nem tudsz, csak kapkodod a fejed, hogy mi van?? Nem is úgy volt, meg nem is te voltál - de a végeredmény mégis egy rossz érzés... Na nem ragozom tovább, mert csak rosszkedvű leszek megint. Pedig épp azért kezdtem ma ide írni, hogy végre mutogassak, mit is csináltam az eltelt idő alatt.

Ahogy elnéztem az idei beírásokat, szinte alig mutattam valamit az elkészült munkáimból. Pedig voltak RR-kendők, hímezgettem is, bár keveset csak, de kötött dolog azért készült néhány. Mindjárt összeszedegetem a fotókat...

6 megjegyzés:

jutka írta...

Szia, jó, hogy megint itt vagy.

Annamari írta...

Jó újra látni Téged. Sajnálom a gondokat, minden téren, de reméljük a legjobbakat, a rosszak jóra váltását.

Dora írta...

Várjuk a képeket! :)
Évi miért nem írsz legalább mailt nekünk, mikor a rossz dolgok történnek, legalább kiírnád magadból. Tudom milyen rossz dolog, mikor igazságtalanságok érik az embert. Tényleg ott marad a rossz szájíz.

Delfike írta...

Örülök, hogy újra jelentkeztél! Jó volt olvasni a soraid, de sajnálom, hogy igazságtalan dolgok történtek veled!Várom a képes beszámolót! Puszi!

Soleil írta...

Köszönöm Lányok, hogy benéztetek hozzám! Máris jobb kedvem van:-D
Holnap évzáró, aztán egy-két napig nem leszek. Ha nethez jutok, azért jelentkezem majd.
Dóri, éppen az a bajom, hogyha bajom van, akkor inkább hallgatok:-( Olyankor teljesen visszavonulok magamba. Tudom, öreg hiba:-)

Soleil írta...

Nyaralás után, újra vidáman, itt vagyok megint:-D Most megint szépnek látom az életet - jó volt együtt nyaralni az egyik lányomékkal, új endokrinológusom van, szuper! Egész jó dolog net nélkül lenni - lehet olvasni, kötögetni, sokat beszélgetni, rejtvényt fejteni:-D

Kész munkáim

Készülő munkáim