Kézimunkáimról - keresztszemes hímzés, kötés; a könyvekről, amelyeket olvasok; macsekokról s mindenféle egyéb dologról, ami érdekel. S ahogy egyre jobban leszek, remélem, minél több kirándulásról is beszámolhatok.

---------------------------------------------------------------------------------------------


2007-11-19

HAED és Kiri




El is kezdtem természetesen a Spirit of Wintert, végül is már vagy fél éve készültem rá. Félöltésekkel hímzem 2 szállal, jó lesz. Nagyon szuper ez a 25-ös vászon, olyan könnyű rá hímezni így 1x1 szálon is! A 32-es Huberten, de még a panamán is majd kifolyt a szemem, amikor kipróbáltam. Most aztán begyűjtöttem magamnak 30 évre való hímeznivalót legalább:-)

Ma megnéztem A mások élete című filmet. A régi NDK besúgós rendszeréről szólt, nagyon nyomasztó volt végig, de nagyon jó film. Közben kötögettem a Kiri kendőt, hát most már olyan széles, hogy mindössze 8 sort sikerült alkotnom ma hozzá. Igaza volt Évinek, hogy csak az eleje olyan haladós:-) Lassan most már elég nagy lesz. Elő is vettem az én kendőmet, amibe itthon burkolózom, ha fázom. Még anyu horgolta kb. 30 éve, mutatom is, nagyon szeretem. Ekkorára akarom Brigi Kirijét is.

Nincsenek megjegyzések:

Kész munkáim

Készülő munkáim